maanantai 22. lokakuuta 2018

Viime viikko

Mulla oli viime viikolla ainoastaan yksi vapaapäivä lauantaina. Tällä viikolla saan sitten pidemmän viikonlopun. Kulutus on ollut normaalia ruokakaupassa käyntiä, mutta selkeästi pinnistelin vähemmillä kaupassa käynneillä. Ostin bussikortin, jolla ajelin työmatkat lukien samalla blogeja. Viikonloppuna jouduin menemään autolla, koska bussit eivät kulkeneet. Auton tankkiin meni 20€. Myös lukiolaiselle piti ostaa bussikortti 38,5€.

Yksi isompi menoerä löytyy, nimittäin lasten kengät. Kolmelle kengät yhteensä 130€ (40+40+50). Tämä vähän kirpaisi, mutta olen tyytyväinen että selvisin noinkin edullisesti.

Ratsastuksesta ei tullutkaan maksua, vielä. Olen vasta vähän aikaa käynyt tällä tallilla ja siellä on ihana varausjärjestelmä netissä. Tunnit maksetaan jälkikäteen tulevalla laskulla. Lasku ilmeisesti tuleekin kuuden viikon välein, eikä neljän niin kuin luulin. Edellisen laskun eräpäivä oli syyskuun lopulla, mutta maksoin sen heti kun sen sain.

Muuten ei mitään ihmeempiä rahankäytön tiimoilta. Olen ollut hirveän onnellinen kun onnistuin muutamassa nollan kulutuksen päivässä. Näitä lisää. Budjetointi minulla ontuu, yritän nyt ensin hahmottaa näitä asioita paremmin ja maksella lainoja pois. 😊

Ei kommentteja: